GYS FRANCE Batium 7-24, 6/12/24V +11A
Nejlevnější nabídky (16)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v ADR Autodíly s.r.o.
SPLNILO OČEKÁVÁNÍ
, zakoupeno v INZUN
Nabíječku jsem si vybral pro její nabíjecí charakteristiku se stálým nabíjecím proudem a rozsah nabíjecích proudů ve třech stupních (7,10 a 15A). Také se mi líbil ten desulfatizační režim (ten moc nabíječek nemá) a možnost nabíjet 6 i 12V baterie. Nabíječka je robustní konstrukce a má výborné dílenské zpracování. Z dutiny v tělese nabíječky jsou nahoru vyvedeny napevno připojené nabíjecí kabely i kabel síťový. Do té dutiny se dají kabely při troše cviku zase pěkně naskládat. Podle váhy je v nabíječce větší transformátor (odhaduji tak 150-200 W) a teprve pak nějaká řídící elektronika. Není to tedy žádný spínaný zdroj, což je za mne spíše plus. Velký palec nahoru za udržovací režim baterie po jejím nabití - po úplném nabití 12V/80 Ah baterie nasadila nabíječka napětí 13,6 V a to držela konstantně dál. Tedy žádné cyklování- nové nabíjení po poklesu napětí např. na 13V a opětovné vypnutí po nabití na 14,5V. Byl jsem moc spokojený do té doby, než jsem změřil nabíjecí proudy. Naměřil jsem vždycky tak okolo třech, čtyřech a pěti Ampér. Abych vyloučil vliv toho, že při měření nabíjecích proudů už byla baterie skoro nabitá, tak jsem ji úplně vybil na 11V a proudy ve všech stupních změřil znovu. Stejný výsledek. Přes 5,5A jsem se zkrátka nedostal. Možná jsem měl jen vadný kus, ale nereklamoval jsem ji a rovnou vrátil. Zatím jsem nenašel odvahu si ji někde objednat znovu.
, zakoupeno v PEGAS DÍLY
Super nabíječka, myslel jsem, že tohle dokáží jen ty profi v astronomických cenách, zachránila mi tuším pětiletou baterku. Baterka po týdnu od nabití diesela stěží nastartovala, ačkoliv je nad nulou, elektrolyt při nabíjení jen vařil, ale víc nabít nešla. Po desulfatačním režimu točí jako nová. Nebojím se, že v zimě nenastartuji, a ušetřil jsem dva tisíce za novou. Při ceně pod tři tisíce za nabíječku prostě skvělé, a vyšlo to, po odečtení koupě baterky, na tisícovku. Zima bez starostí pro dvě auta, tedy 500,- za auto. Ještě že jsem hledal na netu novou baterku namísto koupil v místě novou, a natrefil na tuhle nabíječku s desulfatací.
Parametry produktu
Popis produktu
Pro baterie 35-225 Ah
- Vysoká rychlost nabijení : o 50% kratší doba nabíjení ve srovnání s tradičními nabíječkami.
- 100% nabití: Batium zajist’uje 100% nabití všech běžných druhů baterií: GEL, AGM, VRLA, s tekutým elektrolytem. Standardní "automatické" nabíječky nabijí často baterie jen na 90%.
- Automatické nabijení : nabijení bez dozoru. Po úplném dobití, nabíječka Batium udržuje baterie v nabitém stavu a funguje tak i jako udržovací nabíječka.
- Inteligentní nabíječka: Batium je mikroprocesorem řízená nabíječka, která neustále analyzuje stav baterie a reguluje nabijení dle potřeby baterie.
- Hluboce vybité baterie: které jsou stále v dobrém stavu mohou mít napětí okolo 1 V. Batium může nabijet od 1 V. Ochrana palubní elektroniky: Není potřeba odpojit baterii z vozidla.
Žádné riziko jisker nebo zkratu, do svorek nejde proud pokud nejsou připojeny na pólech akumulátoru.
SOS RECOVERY : Batium je vybaveno funkci pro baterie, které začaly proces sulfatizace a nelze dobijet normálním nabijením.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v ADR Autodíly s.r.o.
SPLNILO OČEKÁVÁNÍ
, zakoupeno v INZUN
Nabíječku jsem si vybral pro její nabíjecí charakteristiku se stálým nabíjecím proudem a rozsah nabíjecích proudů ve třech stupních (7,10 a 15A). Také se mi líbil ten desulfatizační režim (ten moc nabíječek nemá) a možnost nabíjet 6 i 12V baterie. Nabíječka je robustní konstrukce a má výborné dílenské zpracování. Z dutiny v tělese nabíječky jsou nahoru vyvedeny napevno připojené nabíjecí kabely i kabel síťový. Do té dutiny se dají kabely při troše cviku zase pěkně naskládat. Podle váhy je v nabíječce větší transformátor (odhaduji tak 150-200 W) a teprve pak nějaká řídící elektronika. Není to tedy žádný spínaný zdroj, což je za mne spíše plus. Velký palec nahoru za udržovací režim baterie po jejím nabití - po úplném nabití 12V/80 Ah baterie nasadila nabíječka napětí 13,6 V a to držela konstantně dál. Tedy žádné cyklování- nové nabíjení po poklesu napětí např. na 13V a opětovné vypnutí po nabití na 14,5V. Byl jsem moc spokojený do té doby, než jsem změřil nabíjecí proudy. Naměřil jsem vždycky tak okolo třech, čtyřech a pěti Ampér. Abych vyloučil vliv toho, že při měření nabíjecích proudů už byla baterie skoro nabitá, tak jsem ji úplně vybil na 11V a proudy ve všech stupních změřil znovu. Stejný výsledek. Přes 5,5A jsem se zkrátka nedostal. Možná jsem měl jen vadný kus, ale nereklamoval jsem ji a rovnou vrátil. Zatím jsem nenašel odvahu si ji někde objednat znovu.
, zakoupeno v PEGAS DÍLY
Super nabíječka, myslel jsem, že tohle dokáží jen ty profi v astronomických cenách, zachránila mi tuším pětiletou baterku. Baterka po týdnu od nabití diesela stěží nastartovala, ačkoliv je nad nulou, elektrolyt při nabíjení jen vařil, ale víc nabít nešla. Po desulfatačním režimu točí jako nová. Nebojím se, že v zimě nenastartuji, a ušetřil jsem dva tisíce za novou. Při ceně pod tři tisíce za nabíječku prostě skvělé, a vyšlo to, po odečtení koupě baterky, na tisícovku. Zima bez starostí pro dvě auta, tedy 500,- za auto. Ještě že jsem hledal na netu novou baterku namísto koupil v místě novou, a natrefil na tuhle nabíječku s desulfatací.
, zakoupeno v PEGAS DÍLY
Produkt je víceúčelový, proto jsem si ho vybrala. Snadná obsluha. Vřele všem doporučuji.
, zakoupeno v Svářečky-obchod.cz
- rigidna konstrukcia
- funguje ako ma
- vaha
, zakoupeno v Supersektor.cz
mám produkt teprve 1 den
, zakoupeno v AAmarket
- Kvalita a spolehlivost
- nic
Mám zkušenost s nabíječkou 15/25, myslím že 7/12 bude stejně kvalitní.