Jednoduchá 12V nabíječka autobaterií pro běžné použití.
Ze zabudovaného ampermetru je možné zjistit aktuální nabíjecí proud.
Robustní plně izolované kleště zaručují optimální kontakt s póly autobaterie.
Nabíjecí proud je omezen na 14,1V a proto nikdy nemůže dojít k přetížení připojené autobaterie a nabíjecí proces tak nemusí být sledován.
Typ řízení: automaticky
Funkce: nabíjecí; udržovací
Užití: automobily; motocykly; olověné akumulátory
Napájení: 230 V/1 f
Nabíjecí proud (A): 15
LCD displej: NE
Rozsah kapacity: 5-200 Ah
* Síťová přípojka: 230V | 50 Hz
* Nabíjecí napětí: 12V
* Vhodné pro baterie (od min. Ah do max. Ah): 5-200 Ah
* Nabíjecí proud min. (aritm./ef.) - Max. (aritm./ef.) při 12 V d.c. 5,4 / 8 - 10,4 / 15 A
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg):
Výška (cm):
Šířka (cm):
Hloubka (cm):
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 3.100
Výška (cm): 21.20
Šířka (cm): 19.20
Hloubka (cm): 12.60
EAN: 4006825613186
Klasická elektrická přenosná nabíječka 12V akumulátorů, určeno pro olověného akumulátory o kapacitě 5 - 200 Ah. Nabíjecí proud je omezen na 14,1V, a proto nikdy nemůže dojít k přetížení autobaterie.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Skladem • 1 varianta49 Kč92 % • 511 929 recenzíShop roku 2023 - VítězDalší informace
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Při nedbalosti jsem zapomněl zhasnout světla v autě, což způsobilo úplné vybití autobaterie. Nabíječka zakoupená v Lídlu s mikroprocesorem odmítla provést nabíjení, neboť řízené nabíječky, když je baterie vybitá pod určitou úrovní, neprovedou nabíjení. Možná některé ano, ale tato nebyla jednou z nich. Proto jsem se rozhodl pořídit si klasickou nabíječku s poctivým trafem a kovovou skříňkou, což by mělo zaručit její odolnost a spolehlivost. Tento model se pyšní robustní konstrukcí v německé kvalitě, což je patrné z její hmotnosti, která naznačuje použití kvalitního trafo. Baterii s kapacitou 45 Ah se podařilo nabít z nuly do plného nabití asi za 9 až 10 hodin. I když jsem narazil na informaci, že tato nabíječka není určena pro gelové baterie, rozhodl jsem se ji použít právě na takovou. Zatím jsem nepozoroval žádné problémy. Jediné, co mi vadí, je trochu neintuitivní číselník ampérmetru, který je určen spíše pro zkušené uživatele. Bylo by užitečné mít integrovaný voltmetr, abych věděl, na jaké úrovni jsou napětí baterie a zda je již plně nabitá. Kleštičky by mohly mít lepší tvar, který by lépe respektoval nabíjecí kontakty baterie.
Závěr: Jsem celkově spokojen s touto nabíječkou a doporučil bych ji spíše pro starší vozy a v případě krizových situací. Možná není úplně vhodná pro použití přímého nabíjení bez odpojení baterie u moderních vozidel, jelikož by mohlo dojít k poškození citlivé elektroniky. V takovém případě by bylo vhodné baterii odpojit.