Zátěžový test autobaterie:
- Baterie se odpojí od vozidla a připojí se svorky testeru (červená na +, černá na -).
- Tester ukáže napětí baterie. Pokud je toto napětí méně než...
Zátěžový test autobaterie:
- Baterie se odpojí od vozidla a připojí se svorky testeru (červená na +, černá na -).
- Tester ukáže napětí baterie. Pokud je toto napětí méně než...
Baterie se odpojí od vozidla a připojí se svorky testeru (červená na +, černá na -).
Tester ukáže napětí baterie. Pokud je toto napětí méně než 12 V, je nutné baterii nejdříve nabít.
Tlačítkem SET CCA se nastaví maximální startovací proud za studena (CCA), který je uveden na testované autobaterii.
Následně se spustí měření tlačítkem START TEST, které trvá 10 vteřin.
Výsledek se zobrazí rozsvícením jednotlivých diod:
Zelená: Akumulátor je v pořádku.
Oranžová nebo červená, bez poklesu napětí: Akumulátor není úplně nabitý, nebo je už v horší kondici.
Oranžová nebo červená a pokles napětí: Akumuláto je zcela vybitý, poškozený, nebo ve velmi špatném stavu.
Testování se provádí na akumulátoru odpojeném od vozidla, ideálně při teplotě okolo 21 °C, ovšem lze testovat při teplotách až -40 °C, stačí pouze podle přiloženého koeficientu snížit CCA na testeru. Např. pokud má akumulátor uveden startovací proud 800 CCA, při teplotě -10 °C se nastaví CCA
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.