Malá nabíječka bez ovládacích tlačítek s nabíjecím proudem 1A a s 4+1 fázemi nabíjení, které jsou automaticky řízeny mikroprocesorem, je určena k nabíjení všech typů 6 a 12V...
Malá nabíječka bez ovládacích tlačítek s nabíjecím proudem 1A a s 4+1 fázemi nabíjení, které jsou automaticky řízeny mikroprocesorem, je určena k nabíjení všech typů 6 a 12V...
Domnívám se , že jestliže je autobaterie na polovině své kapacity( 12.45 V , 63 Ah) a po asi 1hod. připojení na display nabíječky je signalizováno plné nabití (13.1 V), považuji za nereálné. Nutno dodat,že autobaterie je čerstvě nová , tudíž není sulfatizovaná. Přibližně 30Ah za 1hod. ?????????
Parametry produktu
Výrobce
Typ
nabíječka
Hmotnost
0.45 kg
Popis produktu
Malá nabíječka bez ovládacích tlačítek s nabíjecím proudem 1A a s 4+1 fázemi nabíjení, které jsou automaticky řízeny mikroprocesorem, je určena k nabíjení všech typů 6 a 12V olověných (Pb) akumulátorů především s nižší kapacitou, tj. např. ve skútrech, motorkách, elektrocentrálách s elektrickým startem apod., které s ohledem na svou živostnost není žádoucí nebo je nebezpečné je nabíjet vyšším nabíjecím proudem použitím např. mikroprocesorové nabíječky určené pro autobaterie. Vzhledem k velikosti nabíjejícího proudu je tato nabíječka vhodná zejména pro ty, kteří mají kromě autobaterií také olověné akumulátory s nižší kapacitou, pro jejichž nabití je nutný menší nabíjející proud.
V případě autobaterií a jiných 12 V olověných akumulátorů s vyšší kapacitou slouží tato nabíječka jako udržovací nabíječka s dlouhodobým připojením k olověnému akumulátoru, kdy je vozidlo delší dobu odstaveno z provozu a akumulátor tak není pravidelně dobíjen jízdou vozidla, např. v zimním období.
Fáze nabíjení 1 - DETECTION: určení typu připojeného akumulátoru a zjištění úrovně jeho nabití 2 - SOFT START: pozvolný náběh nabíjecího proudu 3 - BULK: proces nabíjení 4 - BATTERY TEST: vyhodnocení stavu nabití akumulátoru 5 - FLOAT: udržení konstantního napětí udržovacím pulzním proudem
Hlavní přednosti:
po nabití akumulátoru se nabíječka přepne do režimu pulzního nabíjení, při kterém pouze kompenzuje ztráty způsobené přirozeným vybíjením a udržuje tak akumulátor plně nabitý, nepřebíjí jej a prodlužuje jeho životnost
kontrolky na nabíječce signalizují stav nabíjení baterie
nabíječka automaticky rozpozná, je-li připojena k 6V nebo 12V akumulátoru a mikroprocesor sám řídí jednotlivé fáze nabíjení
režim pulzního nabíjení umožňuje dlouhodobé připojení nabíječky k akumulátoru, aniž by docházelo k jeho přebíjení, což je vhodné při dlouhodobém odstavení vozidla
integrovaná ochrana proti jiskření, zkratu a přepólování
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Domnívám se , že jestliže je autobaterie na polovině své kapacity( 12.45 V , 63 Ah) a po asi 1hod. připojení na display nabíječky je signalizováno plné nabití (13.1 V), považuji za nereálné. Nutno dodat,že autobaterie je čerstvě nová , tudíž není sulfatizovaná. Přibližně 30Ah za 1hod. ?????????